Har nu inga möjligheter att fortsätta det 18 åriga ektenskap på grund av meningsskiljaktigheter i såväl ekonomi och arbetsfördelning fostran för våra fyra barn-18-17-15-12år alla mår sämre för var dag som går.Frågor angående de materiella ting som jag har lagt ner så mycket energi som jag har havt möjlighet att göra för allas välbefinnande och trygghet.
Har innte lejt bort en enda sak när huset på 200kvm byggdes, grundsättning, resning av huset,el,vvs,ventilasion,målning,inne och utomhus, altaner framm och baksida,garage 100kvm,planering av tommt,plattsättning,gräsbeläggninharg,Bilar har aldrig behövt lämnats till värkstad för repparation, allt i tron att frun och barnen skulle känna glädje och trygghet men det har visat sej att mina försök och förhoppningar inte varit ömsesidiga, helt fruktansvärt nedbrytande.
Till de ekonomiska funderingarna, Tomten som inhandlades bekostades av mina föräldrar, liksom garaget samt crosshojar mopeder bilar i all välmening, helt förkrossade. Kann någon hänsyn tagas i en uppdelning.
Liksom en försäkring som utbetalats mej för skada som skulle räcka till pension betalade jag en del av lånet på huset för att få en lägre månads kostnad för allas vinning. Vad säjer lagen. Finns någon rättvisa.PAW.