Jag har separerat och jag känner mig lurad. Vi köpte ett radhus för 940.000 tillsammans där jag stod som 33% ägare och han för 66%. Jag fick låna till allt, medans han kunde lägga in en stor summa som han fått när han sålde sin tidigare bostad. Vi bodde tillsammans i över 1 år o bostaden köptes för att jag o han plus våra barn skulle bo där. När vi sen sålde huset så är jag övertygad om att jag blev lurad på mycket pengar då han ansåg att han skulle ha sina 66% del av vinsten plus att hans kontantinsats skulle räknas bort. Det var HANS pengar sa han. Summan av kardemumman är att jag fick 45000:- i vinst av ett hus som såldes för 1,2 miljoner!
Då jag blev fysiskt o psykiskt misshandlad av honom så orkade jag inte ta strid för pengarna då jag mådde så otroligt dåligt o bara var glad att jag kunnat ta mig ur det destruktiva förhållandet. Jag har mått dåligt en lång tid därefter.
Hur lång tid kan det gå innan man gör ett överklagande? Detta hände för ca 2 år sedan, och det är först nu jag känner mig så pass stark att jag kan ta tag i detta.