det är så att jag fick igenom en indrivning mot min före detta sambo angående en plasma tv och en tvättmaskin som jag aldrig fick tillbaka när vi separerade,
anledning till detta var att jag aldrig stod på hans adress så ifck aldrig komma in och hämta plasma tv:n, tvättmaskinen står hos hans moster så där har jag gjort en till anmälan på att få gå in personligen i hennes lägenhet och hämta min tvättmaskin.
1 månad innan jag lämnade honom (under en turbulent händelse) tog jag en plasma tv och en tvättmaskin på avbetalning.
jag fick inte med mig ett klädesplagg eller något, det ända jag står på och betalar som jag har rätt till är min plasma tv:n och tvättmaskinen,
jag anmälde detta till kronofogden som tog beslut av att hämta dessa saker. han sker på delgivning men sen hände inget mer, de får inte tag på honom vart sakerna kan vara så kronofogden la ner ärendet..
jag gav adressen till moster som har tvättmaskinen men där kunde de ej gå in med låssmed för beslutet låg inte på hennes namn (tredje person)
jag anmälde till polisen för olovligt förfogande men där las ärendet ner för att detta är ett fall för kronofogden, om kronofogden ej hittar honom, vad kan jag göra nu?
jag sitter och betalar på detta än idag men vill gärna ha mina saker jag betalar på..
mvh t